EuroDirectory | Cataloage specializate | Comanda Cataloage | Asistenta | Download | Editor

Cum mariti volumul vanzarilor?

Cresterea vanzarilor se face prin marirea numarului de clienti sau sa vindeti mai mult fiecarui client.
Ca sa vindeti mai mult unui client este necesar ca acesta sa fie potent financiar si sa poata accepta mai multe produse din oferta dumneavoastra. Aceste doua conditii sunt ceva mai greu de atins simultan, asa ca mai rapid si mai usor este sa mariti numarul clientilor.

De unde luati alti clienti noi? Ce anume aveti nevoie?

  • Lista clientilor o gasiti pe fiecare domeniu in parte, in coloana din dreapta;
  • Mai trebuie doar sa le spuneti clientilor ce sa cumpere si de unde, adica sa le dati cartea de vizita in noul format "Moda d'Criza".

Cum rezolvati cele doua probleme, lista clientilor si modul de atragere a acestora?

  1. Lista clientilor v-o dam noi. Va trimitem toate datele de localizare (nume firma, persoana de decizie, adresa, telefon, fax etc) si cei mai relevanti indicatori financiari-contabili (cifra de afaceri, profit, pierderi, numar de angajati, domeniu de activitate etc). In plus va trimitem (bonus) si un fisier in Excel cu toate aceste date, ca sa le puteti integra cat mai usor in aplicatiile utilizate de angajatii dumneavoastra de la vanzari.
    Un click si vi se afiseaza o scurta trecere in revista a tuturor domeniilor. Bifati si trimiteti soliciarea.
  2. Acum am lansat ultima "Moda d'CRIZA" : cartea de vizita in format A4, cu 16 pagini policromie. Ce poate fi mai practic decat o prezentare detaliata pentru care investiti la fel ca la o carte de vizita respectabila?
    Prezentarea si cartea de vizita, doua in una, un nou concept, de 192 de ori mai mult decat varianta clasica (adica un randament de cel putin 19.200%), cu aceeasi investitie.
    Poate aveti mai mult de spus clientilor si vreti 32 pagini sau este mai indicat un format mai mic (sa zicem A5) cu un numar dublu de pagini.
    Acest link va deschide pagina in care ne semnalati toate amanuntele si impreuna vom gasi calea cea mai avantajoasa pentru dumneavoastra.

De ce ne referim la clienti noi?

In sprijinul pe care vi-l oferim am facut referire numai la clienti noi pe care va putem ajuta sa-i aveti, pentru ca in general castigarea unui client nou este cu 60% mai costisitoare decat mentinerea unui client vechi, ori noi incercam sa va punem la dispozitie parghii prin care sa castigati clienti noi cu acelasi efort depus in mentinerea celor vechi.
Implicati-ne in dezvoltarea firmei dumneavoastra si va garantam ca folosind o lista buna de clienti si o prezentare clara, detaliata si calitativa, veti avea numai de castigat.
Ceea ce va spunem nu este un lucru nou pentru dumneavoastra, cu siguranta ati constatat in nenumarte randuri ca o prezentare bine facuta unei persoane care foloseste produse sau servicii similare cu cele expuse se finalizeaza cu cel putin o vanzare.
De ceva timp auzim tot mai des sintagma “reducerea cheltuielilor” (in care de cele mai multe ori sunt incluse la gramada si investitiile), ori prin localizarea cat mai exacta a clientului in piata, caruia sa-i prezentati ceea ce-l intereseaza cat mai usor de inteles, cu atractivitate maxima, insemana implicit reducerea cheltuielilor la minim.
Ce poate fi mai curat decat sa extrageti dintr-un grup de peste 600 mii de societati comerciale, doar pe acelea care “consuma” oferta dumneavoastra. Poate nu va intereseaza persoanele juridice, dar in baza de date avem decizionalii acestora, ori pentru acesti oameni aveti destule referinte (categorie profesionala, localizare geografica, aptitudini manageriale prin prisma randamentului societatii etc).
Acum avem informatii proaspete, insa pe masura ce trece timpul acestea isi mai pierd din valabilitate. Orice amanare insemana un pas mare in spate (spre nefinalizare), faceti pasul inainte, in pagina urmatoare si spuneti-ne in acest minut ce va trebuie, ca sa va trimitem cat mai repede!
Aduceti-va aminte si de noua “Moda d’Criza” pe care am lansat-o de curand pentru cartile de vizita, in noul format A4, cu 16 pagini de policromie. E bine sa va spunem ca pretul este cat al unei carti de vizita clasice (adica acel cartonas de 9x5 cm) pentru ca beneficiem de stocurile furnizorilor nostrii de hartie. Dupa epuizarea acestora nu stim ce va mai fi, asa ca pentru maine sau poimaine nu putem garanta acelasi pret.
Scrieti-ne cateva cuvinte in pagina urmatoare si vom putea sa va conservam pretul.


EuroDirectory | Cataloage specializate | Comanda Cataloage | Asistenta | Editor